Thursday, March 3, 2011

PERANGAI TAK ELOK..

Nak muntah dengan perangai tak elok sorang manusia ni. Hishhhhh.. entah la apsal dia camtu. Mak aku cukup marah kalau kami adik-beradik mengata kat orang tapi ape aku kesah kan? aku nak kata gak..

Wahai sorang hamba Allah yang aku sendiri geli nak sebut nama hang kat sini.. PERANGAI HANG MEMANG TAK ELOK!! Bajet bagus, selalu buat-buat sibuk hal orang lain a.k.a BUSYBODY dan macam² lagi.

Aku tau, Allah benci hambaNya yang memutuskan silaturrahim dan membenci sesama manusia tapi hati dan perasaan ni takleh nak tipu² dah. Kalau ditakdirkan aku membeci kamu wahai perempuan, ingatlah.. itu cuma seketika sebab aku ni pemaaf.. tetapi...dalam kes² tertentu ja, kalau kes berat.. aku takkan maafkan selagi hati aku tak REDHA

Setakat ni ada 2-3 orang yang hati aku belum REDHA seikhlas-ikhlasnya untuk maafkan segala perbuatan diaorang kat aku. SEBABnya... Jenis manusia yang takde keja macam diaorang ni, akan sentiasa mencari kekurangan orang lain..

Hanya ALLAH S.W.T yang tau segalanya...

No comments:

Post a Comment